Перейти до основного вмісту

Не зупиняємось на досягнутому

 В 2019 році колектив учителів, батьки та діти нашої школи перемогли в конкурсі громадського бюджету – отримали кошти на створення музею «Голокост у Фастові».  За ці кошти було відремонтовано приміщення під музей, оформлена зовнішня інсталяція музею. Продовжується процес збору музейного матеріалу.

Робота по дослідженню та вивченню проблеми Голокосту у Фастові відбувається в різних напрямках. Учні нашої школи Грищенко Ніна та Клименко Денис написали наукові роботи в рамках Малої Академії Наук: «Голокост у Фастові» 2019 р., «Фастівчани – праведники світу» 2020 р. Обидві роботи отримали перше місце на міському етапі захисту робіт МАН та третє місце на обласному етапі. Екскурсоводи-учні 11-го класу Галінзовська Ліза та Лещенко Ярослав проводили екскурсії з учнями шкіл міста. На базі музейної експозиції відбулася коучінг-сесія для вчителів історії міста Фастова. На екскурсію запрошені члени Національної спілки краєзнавців Фастова.

На місці розстрілу фастівчан 1941-1943 рр. 18 жовтня директор школи Фесенко Н. М., вчитель історії Шкляр А. К., учні школи, представники міжнародної благодійної організації «Remember Us» висадили пам’ятні секвої. Дерева як символ пам’яті про розстріляних земляків-євреїв, нагадування нашим сучасникам про трагічні сторінки історії Фастова.

Робота з дослідження проблеми голокосту у Фастові продовжується. Попереду ще багато важливих справ, проектів та перспектив.

 А. К. Шкляр, вчитель історії, громадський директор музею «Голокост у Фастові»




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....