Перейти до основного вмісту

Музей відчиняє двері

         У нашому невеликому містечку відкрився ще один музей – «музей Голокосту у Фастові». 

1941-1943 рр. фашисти окупували наше місто. Фастівчани-євреї отримали розпорядження від окупаційної влади: зібратись біля комендатури, люди не розуміли, чому їх викликають. Це стало відомо, коли фашисти повели колоною євреїв на розстріл. На ставках Браницьких, біля СЗОШ №4, відбувся страшний розстріл євреїв Фастова. Перше знищення – липень - серпень 1941р., потім ще декілька акцій, під час яких розстрілювали військовополонених, фастівчан-підпільників.

Школа №4 довгий час опікується місцем поховання загиблих фастівчан. Тому на території фастівської СЗОШ №4 з поглибленим вивченням іноземних мов 17 листопада  2020 року було відкрито музей «Голокосту у Фастові»

На відкритті музею були присутні почесні гості:

1.     Равін синагоги Бродського Еліагу Гергель;

2.     Голова єврейської общини Білої Церкви, директор школи міцва Нателла Андрющенко;

3.     Представник міжнародної благодійної організації «Remember Us» Олексій Кобелєв;

4.     Журналіст Тетьяна Гордійчук;

5.     Голова Історичного товариства «Память Фастова» Альф Суботін;

6.     Голова Міста Фастова Михайло Нетяжук;

7.     Представники єврейської общини Фастова;

8.     Директор Наталія Фесенко та вчителі СЗОШ №4

9.     Директор державного краєзнавчого музею міста Фастова Тетяна Дакл.

Та інші гості.

Вчителі та учні школи продовжують працювати в музеї, розширюють експозицію, досліджують проблеми, пов’язані з Другою Світовою війною у Фастові.


Шановні Фастівчани, запрошуємо Вас до музею «Голокосту у Фастові». Єдине застереження – зустріч відбудеться по закінченню карантину.


Шкляр А.К., вчитель історії СЗОШ №4 з поглибленим вивченням іноземних мов, громадський директор музею «Голокост у Фастові»


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....