Перейти до основного вмісту

Про вивчення мови

Ann Forister, MA (political science), Librarian. Roseville, California (North Central California) 

LEGO THREE

Topics from A to Z

Вивчення англійської мови сприяє розвитку активних (говоріння та письмо) та пасивних (читання та слухання) навичок. LEGO THREE Topics from A to Z призначений допомогти учням перевести пасивні навички в активні. Сучасні молоді люди активно спілкуються з друзями з усього світу в соцмережах, і часто англійською мовою. У темах ми бачимо окремі речення, які можна переставити в іншому порядку, конструювати абсолютно нову тему з речень із різних тем. Понад те, кожна тема включає безліч типових для сучасної англійської мови ідіом.Якщо учень засвоїть матеріал, мовні конструкції та модальні слова на початку деяких речень, він зможе вживати їх у письмовому мовленні.Доречно з темами працювати з учнями старших класів, які мають певні навички та знання на рівні В 1 та В 2.

Every student can succeed. You can, too, if you want to speak English well. 

Let me give you some tips. 

• Try to think in English anywhere, anytime. 

• Stop the habit of translating from your native language into English. 

• Talk to yourself in English. 

• Read out loud from your favourite books. 

• Speak out loud with your own thoughts in English. 

• Use a recording device (e.g. your phone) to record what you read or speak. 

• Get a friend or partner to practice. 

• Join a language exchange website. 

• Watch English TV shows and movies. 

• Write in English every day. Write your diary. 

• Learn with English songs. 

• Don’t be afraid of making mistakes. 

• Learn topics from and use the phrases in your speaking and writing. 

REMEMBER! Practice makes perfect!

 Галина Чепелянська, учитель-методист англійської мови

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....