Перейти до основного вмісту

Виникає питання, що ж покласти в коробку як подарунок?

Кінець листопада. Вже видно з вікна як зима повільно розгортає свої крила. Як батьки, ми починаємо розмірковувати над подарунками для наших дітей: маленьких та не дуже. Навіть дорослими, ми все ще чекаємо якихось див та приємних сюрпризів у період зимових свят. Що вже й казати про дітей, для них зимові свята, подарунки під ялинкою, цукерки під подушкою, гостинці на Різдво є довгоочікуваним джерелом радості.

Цьогоріч через війну багато українських родин не зможуть дотриматися своїх родинних зимових традицій. Багато хто залишиться без прикрашеної ялинки, без великої родинної вечері, без особливих подарунків підготовлених люблячими батьками. Але в наших силах не залишити дітей без дива.


Одна з випускниць нашої школи є активною волонтеркою і регулярно возить допомогу в деокуповані села Харківщини та прифронтові містечка Донеччини. Діти там радіють будь-яким дрібним подарункам. Разом з нею хочемо зібрати особливі подарунки для дітей з цих територій.
Запрошуємо кожного створити маленьке зимове диво для однієї дитини! Зробити це легко. Для цього треба виконати лише кілька кроків.
1. Взяти коробку для взуття і обгорнути її святковим папером;
2. Обрати категорію для кого це подарунок: хлопчик чи дівчинка і вікова категорія(2-4, 5-9, 10-15);
3. Позначити категорію на коробці;
4. Скласти в коробку подарунки;
5. Додати до подарунка листівку, лист, привітання;
6. Принести в школу.

Виникає питання, що ж покласти в коробку як подарунок? Пропонуємо скористатися наступними порадами при виборі наповнення.
Сформуйте подарунок відповідно до статі та віку дитини, яка має отримати його. Залучіть власну дитину до вибору. Наші діти можуть порадити, що саме буде цікавим їхнім одноліткам. Оберіть одну “WOW”-річ, щось середнього розміру, що приверне найбільше уваги. Це може бути, наприклад, м'яка іграшка або футбольний м'яч з насосом. Додайте щось корисне — книжку, шкільне приладдя, можливо засоби гігієни; щось веселе — пазли, головоломки, дрібні іграшки, солодощі; щось для творчості — набори для плетіння чи поробок; щось тепленьке — рукавички, шкарпетки, шапку.
Не намагайтеся вмістити все. Сплануйте і оберіть предмети відповідно до розміру коробки.

Що НЕ класти до подарунка.
речі які були вживані чи пошкоджені,
- щось що може розбитися, зламатися, зім'ятися чи розлитися під час транспортування,
- предмети пов'язані з війною і ті яку можуть про неї нагадувати  
Надія Куровська, вчитель англійської мови

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....
Сьогодні, 17 січня, відбулася контактна онлайн зустріч зі студентами школи нашого міста-побратима - Суонлі (Велика Британія🇬🇧). Наші діти особисто познайомились з британською молоддю та обмінялися своїм життєвим досвідом. Учням нашого ліцею випала чудова можливість представити британцям наше місто.  Школярі розповіли британським студентам про історію нашого міста, визначні місця та людей, чиї імена повʼязані з Фастовом.  Діти отримали цікавий та інтерактивний досвід, мали нагода практично застосувати свої знання з англійської мови, поспілкувавшись з іноземцями. Подібні зустрічі відбуватимуться і в майбутньому, що зміцнюватиме наші звʼязки та допоможе налагодити контакт з британським містом-побратимом Суонлі. Учасники проекту  Ангеліна Данілова Віра Войтенко  Герман Черников Дарія Руденко  Кіріл Протченко Координатори проекту  Наталія Абрамцева  Олена Забара Наталія Абрамцева, вчитель англійської мови

Навчання навичкам першої допомоги

Перша допомога — це дії спрямовані на збереження життя і здоров’я постраждалого до моменту надання йому професійної допомоги. В реаліях сьогодення такі знання та навички необхідні кожному. Учні 8А класу стали учасниками інформаційної сесії з мінної небезпеки та майстер-класу із першої допомоги від провідного інспектора Фастівського РУ ГУ ДСНС України в Київській області Шульги Івана Сергійовича та тренера Києво-Святошинської районної організації Товариства Червоного Хреста України Микити. На інформаційній сесії школярі дізналися, як розпізнати вибухонебезпечні предмети, уникати небезпеки та правильно діяти в разі її виявлення. Крім того, учні ознайомилися з базовими техніками порятунку життя. Ці знання можуть стати життєво важливими, адже безпека дітей — наш спільний пріоритет! Дякуємо за співпрацю! Ірина Мельнічук, класний керівник 8А класу