Перейти до основного вмісту

А Ви знаєте яким буде ваш рік?

 Новий 2023 рік. Всі з надією кажуть ‘рік перемоги’. Не лише надія в цих словах. В них віра, що саме так і буде. В них сила, бо кожен готовий докласти свої сили та ресурси для цієї перемоги. Але щоб докладати сили та ресурси їх треба мати. 

Для мене завжди було легше, коли я розуміла в якому напрямку рухатися, що я маю робити. ‘Дорожня карта’ на рік дає мені опору. Якщо ви щороку складали собі список цілей та намірів на рік, не забудьте зробити це і цьогоріч. Якщо ніколи цього не робили - варто спробувати. 

Хочу поділитися кількома методами як це можна зробити.


  1. Найпростішим способом є вже готовий буклет, який можна безплатно завантажити й заповнити. Він складається з двох частин: перша - оцінка минулого року, друга - планування наступного. все займає від 2 до 5 годин в залежності наскільки легко вам пригадати минулий рік і наскільки чітко ви уявляєте наступний. Завантажити його можна за наступним посиланням: https://yearcompass.com/ua/ 

  2. Доволі продуктивним є метод написання цілей за галузями життя. Якщо просто спробувати написати 50 чи 100 цілей на наступний рік, дуже легко розгубитися у вирі можливостей та варіантів. Якщо ж писати 5 з кожної галузі - ви швидко й з легкістю знайдете 50 і відчуєте, що є й більше. Які ж галузі ми можемо виділити в своєму житті? Варіантів поділу безліч. Я ж для себе обираю десять наступних: здоров'я/краса, робота/навчання, хобі/вільний час, стосунки(близькі, друзі), саморозвиток, подорожі, фінанси, діти, придбання, дім (власність). Категорій може бути більше, або менше, і цілі в них можуть бути великими або дрібними. Можливо ви вже 3 роки планували викинути зламані дитячі санчата з балкона - і це рік коли ви це зробите.)

  3. Ще один метод яким можна скористатися це ‘30 днів бажань’. Щодня треба записати 10 бажань на окремому аркуші чи сторінці, щодня на новому листочку. Бажання можуть повторюватися, але списки за попередні дні не можна перечитувати аж поки не пройде всі 30 днів. Через 30 днів можна побачити які бажання повторювалися, а які були моментними. Можливо якісь ви змогли одразу здійснити. Але по завершенню, з цього великого списку можна обрати свою ціль за допомогою наступних питань: 1- якби наступні 12 місяців були останніми, що б я хотів/хотіла втілити в життя? 2- яка ціль зробить можливим всі інші? 3- Яка ціль закриє мої базові потреби?


Звісно є безліч інших варіантів, якими ви можете скористатися. Бажання, цілі чи наміри - це ваше особисте. Тільки ви вирішуєте як для вас зручно та комфортно, чого ви дійсно хочете, до чого прагнете, як хочете проводити свої дні, тижні, місяці, роки. Ви єдиний власник свого життя, і єдина особа відповідальна за нього. І як плануєте свою роботу, чи свято дитині, чи подорож, так сплануйте і свій рік. 

Особисто я була дуже здивована, що не дивлячись на війну, багато запланованого на цей рік я втілила у життя. Ще більше мене вразило, що написані до війни наміри допомогли мені рухатися вперед у найважчі моменти, нагадували мені про життя. Цьогоріч мої цілі переважно буденні, але не від цього не менш важливі. 

Успіху у новому 2023 році перемоги! І нехай ця перемога буде не лише національною, а й особистою.

Надія Куровська, вчителька англійської мови


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....
Сьогодні, 17 січня, відбулася контактна онлайн зустріч зі студентами школи нашого міста-побратима - Суонлі (Велика Британія🇬🇧). Наші діти особисто познайомились з британською молоддю та обмінялися своїм життєвим досвідом. Учням нашого ліцею випала чудова можливість представити британцям наше місто.  Школярі розповіли британським студентам про історію нашого міста, визначні місця та людей, чиї імена повʼязані з Фастовом.  Діти отримали цікавий та інтерактивний досвід, мали нагода практично застосувати свої знання з англійської мови, поспілкувавшись з іноземцями. Подібні зустрічі відбуватимуться і в майбутньому, що зміцнюватиме наші звʼязки та допоможе налагодити контакт з британським містом-побратимом Суонлі. Учасники проекту  Ангеліна Данілова Віра Войтенко  Герман Черников Дарія Руденко  Кіріл Протченко Координатори проекту  Наталія Абрамцева  Олена Забара Наталія Абрамцева, вчитель англійської мови

Навчання навичкам першої допомоги

Перша допомога — це дії спрямовані на збереження життя і здоров’я постраждалого до моменту надання йому професійної допомоги. В реаліях сьогодення такі знання та навички необхідні кожному. Учні 8А класу стали учасниками інформаційної сесії з мінної небезпеки та майстер-класу із першої допомоги від провідного інспектора Фастівського РУ ГУ ДСНС України в Київській області Шульги Івана Сергійовича та тренера Києво-Святошинської районної організації Товариства Червоного Хреста України Микити. На інформаційній сесії школярі дізналися, як розпізнати вибухонебезпечні предмети, уникати небезпеки та правильно діяти в разі її виявлення. Крім того, учні ознайомилися з базовими техніками порятунку життя. Ці знання можуть стати життєво важливими, адже безпека дітей — наш спільний пріоритет! Дякуємо за співпрацю! Ірина Мельнічук, класний керівник 8А класу