Перейти до основного вмісту

Зустрічаємо виклики суспільства. Вечірня форма навчання

Ми живемо в епоху неочікуваних змін, нестандартних рішень, радикальних змін. У час коли слова 'звичайний', 'типовий', 'нормальний' втратили свою цінність. Ми всі змінюємося щодня і щохвилини. Життя пропонує нам нескінченну кількість випробувань. 

У такому світі освіта має бути гнучкою, толерантною та адаптивною. Як освітяни ми маємо надати кожному громадянину освітні послуги в тому форматі, який буде зручним і відповідати життєвим обставинам, потребам та вимогам людини. Вечірня форма навчання є одним з варіантів через які ця освітня адаптивність може проявитися.

Наше суспільство не є однорідним. Кожна людина зіштовхується зі своїми випробуваннями чи робить свій вибір. Цей вибір має стосуватися й освіти. Вже минув час коли школа була ніби в’язницею на 11 років, а отже і вибір у якому форматі здобувати освіту є у кожного. Цей вибір стає лише ширшим по закінченню 9 класу. 

Вечірня форма освіти підійде випускникам 9 класу, що вже мають атестат про базову середню освіту, проте потребують документів про повну середню освіту. Зазвичай такі учні зайняті роботою чи проходженням додаткових курсів, тому не мають часу на стандартне навчання. Також це гарний варіант для дітей із тимчасово окупованих територій чи прифронтових територій, яким необхідно надолужити знання, втрачені через неможливість відвідувати школу, і для учнів, котрі перебувають за кордоном, і мають необхідність здобуття української освіти.

Інша категорія людей, яких може зацікавити вечірня форма навчання це учні, які за певних причин некомфортно почувають себе у звичайній школі, проте бажають завершити повні 11 класів та учні, що не мають мотивації та цікавості до навчання (Вечірня школа сприяє відновленню бажання вчитися, оскільки має нетрадиційний освітній формат), а також дітям з особливими потребами чи вадами здоров’я, котрі заважають їм відвідувати навчальний заклад щодня та бути присутніми на всіх уроках.

До окремої категорії можна також віднести людей, які у свій час пішли зі школи,  проте з часом вирішили здобути повну середню освіту й отримати атестат. А також підлітків, котрі вже визначилися з майбутньою професією, і не бажають витрачати на уроки весь день. Наприклад, дитина вже точно знає, що хоче стати актором, моделлю чи планує підтримувати сімейний бізнес, тому почала свій професійний шлях раніше за однолітків.

Освіта є гарантованою для кожного громадянина і чудово, що кожен з нас може отримати її у зручній для себе формі.

Педагогічний колектив Фастівського ліцею №4 запрошує на навчання за вечірньою формою навчання. 

Надія Куровська, вчителька англійської мови


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....
Сьогодні, 17 січня, відбулася контактна онлайн зустріч зі студентами школи нашого міста-побратима - Суонлі (Велика Британія🇬🇧). Наші діти особисто познайомились з британською молоддю та обмінялися своїм життєвим досвідом. Учням нашого ліцею випала чудова можливість представити британцям наше місто.  Школярі розповіли британським студентам про історію нашого міста, визначні місця та людей, чиї імена повʼязані з Фастовом.  Діти отримали цікавий та інтерактивний досвід, мали нагода практично застосувати свої знання з англійської мови, поспілкувавшись з іноземцями. Подібні зустрічі відбуватимуться і в майбутньому, що зміцнюватиме наші звʼязки та допоможе налагодити контакт з британським містом-побратимом Суонлі. Учасники проекту  Ангеліна Данілова Віра Войтенко  Герман Черников Дарія Руденко  Кіріл Протченко Координатори проекту  Наталія Абрамцева  Олена Забара Наталія Абрамцева, вчитель англійської мови

Навчання навичкам першої допомоги

Перша допомога — це дії спрямовані на збереження життя і здоров’я постраждалого до моменту надання йому професійної допомоги. В реаліях сьогодення такі знання та навички необхідні кожному. Учні 8А класу стали учасниками інформаційної сесії з мінної небезпеки та майстер-класу із першої допомоги від провідного інспектора Фастівського РУ ГУ ДСНС України в Київській області Шульги Івана Сергійовича та тренера Києво-Святошинської районної організації Товариства Червоного Хреста України Микити. На інформаційній сесії школярі дізналися, як розпізнати вибухонебезпечні предмети, уникати небезпеки та правильно діяти в разі її виявлення. Крім того, учні ознайомилися з базовими техніками порятунку життя. Ці знання можуть стати життєво важливими, адже безпека дітей — наш спільний пріоритет! Дякуємо за співпрацю! Ірина Мельнічук, класний керівник 8А класу