Перейти до основного вмісту

Цікавий день в шкільному таборі відпочинку

Якщо ти дізнаєшся про нові місця, нових людей, нові можливості, то твій день пройшов не даремно.

Так сьогодні, у сьомий день літнього табору, учні Фастівського ліцею №4  зробили багато цікавих справ. Зранку пограли в різні рухомі ігри, потім, відпочивши, пішли мандрувати містом. 

Спочатку відвідали відділок поліції Фастова. Інспектор превентивного відділу Ярослав Михайлович показав учням спецавтомобіль для перевезення правопорушників, поліцейські кабінети, подарував дітям приємні сувеніри. 

Продовження прогулянки - по історичному центру міста. Вчитель історії Шкляр Алла Костянтинівна розповіла про меморіал захисникам Фастова у Другій світовій війні. Учні відвідали костел Воздвиження Святого Хреста. 

Найсмачніша частина екскурсії - це фастівське морозиво, яким усі поласували з великим задоволенням.


День видався цікавим та насиченим. 

Анатолій Сингаєвський, вчитель фізичної культури

Учні Фастівського ліцею №4 сьогодні відвідали управління поліції м.Фастова. Вражень отримали дуже багато. 

Начальник відділу ювенальної поліції Ярослав Михайлович показав дітям кабінет чергового в управлінні, величезну систему відеоспостереження міста, кабінет патрульної служби. Учні познайомилися з дільничними інспекторами. 

Дуже цікаво було зазирнути у спецавтомобіль для транспортування правопорушників. Приємно було отримати в подарунок від поліції невеличкі сувеніри. 

Софійка Проволовська познайомила нас зі своєю мамою - офіцером поліції.

"Це не важливо, що мені ще довго вчитися в школі, я все одно буду поліцейським, захищатиму наших фастівчан," - пообіцяв Микита Середа.

Дякуємо Ярославу Михайловичу за цікаву екскурсію! 

Алла Шкляр, вчителька історії









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....