Перейти до основного вмісту

Як зняти стрес на уроках іноземної мови?

Стрес - це реакція організму на подразнення, де подразненням є ситуація. Стрес впливає на функції нервової системи, які відповідають за навчання та запам‘ятовування інформації. Реакція на стрес буває різною, як у дітей, так і в дорослих.   

Чим можна допомогти дітям у нинішній ситуації  на уроках іноземної мови?                              

На мою думку, цікаві заходи підвищують інтерес учнів до навчання та сприяють зменшенню стресу. Тиждень французької мови, що проводився в першій декаді жовтня, став хорошим засобом боротьби зі стресом.                             

В рамках тижня були організовані такі заходи:

-  ігри-конкурси на знання традицій, звичаїв і культури Франції;                              

-  конкурс малюнків на тему "Символи Франції. Кухня Франції та України".

Крім того, учні ознайомилися з рецептами приготування  круасана та багета, адже вони обожнюють цю французьку випічку. 

Тиждень французької мови був цікавим та насиченим.

Старшокласники підготували інтерв’ю, вживаючи певні граматичні структури.                                Шестикласники провели мінідіалоги на різні теми. П‘ятикласники долучилися до конкурсу малюнків, проспівали навчальні римовочки та пісні, провели рухому гру ""Здогадайся, хто це?"    Десятикласники Дубенець Матвій та Хрещанюк Анастасія підготували цікаву презентацію про Париж, французьку мову, традиції, звичаї Франції. Куліков Павло провів конкурс з географії Франції.                                             

На дитячих обличчях з'явилися посмішки. І хотілося б, щоб посмішок було більше.                    Дякуємо нашим героїчним захисникам, педагогам та батькам за турботу про дітей!    

Володимир Шевченко, вчитель французької мови    




     

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....