Перейти до основного вмісту

Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек

В рамках Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек під гаслом "Вірю в майбутнє твоє, Україно!" з метою сприяння національно-патріотичному вихованню дітей та учнівської молоді в бібліотеці Фастівського ліцею №4 протягом місяця було проведено ряд заходів:
1. Було організовано книжкову виставку «Вірю в майбутнє твоє, Україно!»
2. Екскурсія «Книжковою країною – бібліотекою», була проведена для учнів 1-2 класів з метою залучення дітей до читання та шанобливого ставлення до книжок. Діти із захопленням роздивлялися різноманітні книги, підручники, творчі виставки у читальному залі та абонементі шкільної бібліотеки. Зацікавлено спілкувались з бібліотекарем про те, де «живуть» книги, як потрібно з ними поводитись, чому корисно читати, для чого потрібна бібліотека та про правила користування нею.
3. Проведено конкурс малюнків «Майбутнє України очима дітей». Активними учасниками були учні 3-4 класів. З великим натхненням намагалися втілити у своїх малюнках любов до Батьківщини, свої мрії про щасливе майбутнє без війни. Діти малювали щасливу Україну, де є тато й мама, де квітнуть соняхи і маки, країну, де діти й дорослі не хвилюються за своє теперішнє життя і майбутнє.
4. Учні 3-10 класів взяли участь у «відкритому мікрофоні «Коли Україна переможе..», було знято серію відео, у яких діти з радістю висловлювали свої мрії та емоції про довгоочікуваний День Перемоги України.
5. Учениця 8-Б класу Тищук В. долучилася до міського конкурсу віршів «Я – українка», метою якого було скласти вірш, який починається словами «Я - українка».
6. Учні 6-Б класу стали активними учасниками інтерактивної вікторини «Чи знаєш ти Україну?» дізналися багато цікавих фактів з історії та культури нашої Батьківщини. Вікторина допомогла поглибити знання учнів про свою країну, її історію та культуру, сприяла патріотичному вихованню молоді, осмисленню учнями себе як частини великого українського народу.
7. До Дня писемності та мови в бібліотеці було оформлено книжкову виставку «Бринить, співає наша мова, чарує, тішить і п’янить». Наша українська мова — це золота скарбниця душі народної, з якої ми виростаємо, якою живемо, й завдяки якій маємо величне право й високу гордість іменуватися народом України.
8. Годину спілкування «Читаємо про Україну» було організовано для молодшої школи. Учні 7-А класу підготували виступ та презентацію. Бібліотекарка розповіла дітям про основний Закон Держави – Конституцію, головні символи України, які у ньому записані. Година спілкування супроводжувалася показом презентації «Ти в моєму серці, Україно!». Також діти дізнались про не менш важливі символи нашої держави, зокрема, про козацтво, яке відіграло важливу роль в історії України, рослинні символи такі, як соняшник, барвінок, верба, писанки, лелека, соловейко, пшениця, маки, чорнобривці й, звісно, калина, як символ краси, життя, роду та незламності. Не уявляємо ми Україну і без вишитого рушника та національного одягу. Діти із завзяттям відповідали на питання для закріплення матеріалу та в кінці поділилися враженнями з розумінням того, як потрібно шанувати Батьківщину, її історію, символіку. Учні розмалювали сердечка з побажаннями нашим воїнам. Година спілкування «Читаємо про Україну» завершилася піснею про Україну.
9. День бібліотворчості - «Подарунок для Героя» За допомогою вчителя технологій.
О. Переносієнко, учні 8-А класу із задоволенням виготовили патріотичні браслети-обереги і передали їх нашим воїнам захисникам.
10. Протягом жовтня проводилася акція «Зав’яжемо вузлик Перемоги», в якій були залучені учні та педагоги. Діти охоче приєдналися до акції, адже розуміють, що потрібно допомагати тим, хто нас захищає. Підсумком акції стала маскувальна сітка, яку передали нашим захисникам.
11. Спільно з вчителем історії Л. Руденко було організовано круглий стіл «Їхній подвиг навіки збережуть», де учасники, учні 11 класу, зробили ретроспективний огляд героїчного минулого та сьогодення України. Бібліотекарка підготувала презентацію «Миттєвості війни», в якій використала вірші вчительки німецької мови ліцею Н. Соловйової.
12. Підсумком місячника став урок мужності «Герої твої, Україно», гостем якого був військовий, який розповів дітям про будні війни та про героїв, які боронять нашу Батьківщину. Учні підготували вірші та повідомлення про нашу історію. Вчитель історії А. Шкляр розповіла цікаві факти з минулого нашого рідного краю. Бібліотекарка підсумувала результати місячника та подякувала всім учасникам за співпрацю.
Інна Люлька, бібліотекар






                                        





























Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....