Перейти до основного вмісту

Виховуємо патріотів. Круглий стіл: ''Вірю в майбутнє твоє, Україно''

Учні 11-а класу Фастівського ліцею №4 підготували та провели круглий стіл: ''Вірю в майбутнє твоє, Україно''. Вони дослідили цікавий історичний матеріал про героїчну боротьбу українського народу за українську державу. Зокрема, були розглянуті такі теми: Подвиг Українських січових стрільців; Шлях боротьби і гідності Олени Степанів, Герої Крут; «Трагедія Базару»; Кривава боротьба 1939-1945 років;  Українці в боротьбі проти нацистської Німеччини; Боротьба за незалежність; Кривава агресія рф проти України – прагнення знищення нашої держави.

Обговорення матеріалу супроводжувалося переглядом відео, використанням документів.   

Учасники заходу логічно дослідили, що проголошення незалежності є результатом того, що українське державотворення не припинялося в XX столітті, було складним, інколи трагічним.

Активну участь у підготовці та проведенні круглого столу  взяли одинадцятикласники Одинець А., Совенко Д., Стругова М., Литвин В., Ковальчук А., Григорук А., Гречанюк Є., Дорощук Є. Допомогу  ліцеїстам здійснювала вчителька історії та правознавства Руденко Л. М. До заходу активно долучилася шкільна бібліотекарка Люлька І., за що учні та вчитель  щиро вдячні. Вона презентувала матеріал про фастівчан, які виборювали  незалежність України. Це було цікаво та зворушливо.

Сьогодні  в умовах широкомасштабної війни рф проти України ми гідно даємо відсіч і знову відстоюємо власну свободу та незалежність, а також мир у Європі.

Любов Руденко, вчитель історії та правознавства



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....