Перейти до основного вмісту

Всеукраїнські змагання з футзалу "Пліч-о-пліч"

16 лютого 2024 року відбулися відбіркові змагання з футзалу у Фастівській територіальній громаді. Матчі проходили у чотирьох групах, і тільки переможці виходили у фінал. Команда Фастівського  ліцею №4 змагалася в ліцеї №7, де, крім господарів, взяли участь представники ліцею № 1 та школи №12. Команда нашого ліцею впевнено обіграла всіх суперників та зайняла перше місце з різницею м'ячів 18:3. 

17 лютого відбувся фінал змагань у с.м.т. Борова. Крім нашої команди, до фіналу пробилися Академічний ліцей №9 та Академічний ліцей №2, а також господарі майданчика, команда Борівського академічного ліцею. Слід відмітити, що наша команда була наймолодшою на турнірі.  У першому турі наші юні спортсмени зіграли внічию з командою селища Борова -2 :2, але потім двічі поступилися футзалістам  ліцею № 9 та ліцею №2. Ці дві поразки відкинули нашу команду на четверте місце. Хоча наша команда і поступилася більш досвідченим та старшим гравцям, але діти набралися досвіду та впевненості на майбутні матчі. Дякуємо всім футболістам! Команда виступала у такому складі: Ковальчук Ілля (5-а), Євенко Артем (5-а), Тарабрін Святослав (5-б), Петришен Артем (5-б), Камінський Тимур (4-а), Буря Ярослав (4-б), Оверченко Нікіта (4-б), Сахаров Андрій (4-б), Островський Кирило (4-б), Нестеров Тарас (4-б) та капітан команди Совенко Максим (6-а). Так тримати!

Анатолій Сингаєвський, вчитель фізичної культури

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....
Сьогодні, 17 січня, відбулася контактна онлайн зустріч зі студентами школи нашого міста-побратима - Суонлі (Велика Британія🇬🇧). Наші діти особисто познайомились з британською молоддю та обмінялися своїм життєвим досвідом. Учням нашого ліцею випала чудова можливість представити британцям наше місто.  Школярі розповіли британським студентам про історію нашого міста, визначні місця та людей, чиї імена повʼязані з Фастовом.  Діти отримали цікавий та інтерактивний досвід, мали нагода практично застосувати свої знання з англійської мови, поспілкувавшись з іноземцями. Подібні зустрічі відбуватимуться і в майбутньому, що зміцнюватиме наші звʼязки та допоможе налагодити контакт з британським містом-побратимом Суонлі. Учасники проекту  Ангеліна Данілова Віра Войтенко  Герман Черников Дарія Руденко  Кіріл Протченко Координатори проекту  Наталія Абрамцева  Олена Забара Наталія Абрамцева, вчитель англійської мови

Навчання навичкам першої допомоги

Перша допомога — це дії спрямовані на збереження життя і здоров’я постраждалого до моменту надання йому професійної допомоги. В реаліях сьогодення такі знання та навички необхідні кожному. Учні 8А класу стали учасниками інформаційної сесії з мінної небезпеки та майстер-класу із першої допомоги від провідного інспектора Фастівського РУ ГУ ДСНС України в Київській області Шульги Івана Сергійовича та тренера Києво-Святошинської районної організації Товариства Червоного Хреста України Микити. На інформаційній сесії школярі дізналися, як розпізнати вибухонебезпечні предмети, уникати небезпеки та правильно діяти в разі її виявлення. Крім того, учні ознайомилися з базовими техніками порятунку життя. Ці знання можуть стати життєво важливими, адже безпека дітей — наш спільний пріоритет! Дякуємо за співпрацю! Ірина Мельнічук, класний керівник 8А класу