ЮНІСЕФ визначає булінг (від анг. to bull – переслідувати) як небажану агресивну поведінку дітей шкільного віку, яка призводить до цькування дитини іншою дитиною чи групою дітей з метою приниження, залякування та демонстрації сили.
Профілактична робота - один із ефективних методів запобігання конфліктним ситуаціям в учнівському колективі.
Учні 4-Б володіють інформацією про те, що таке булінг, хто є учасниками булінгової ситуації та про те, яку відповідальність вони несуть за створені ситуації.
01 березня на виховній годині для учнів 4-Б класу була організована зустріч з практичним психологом Алою Яровенко. У відвертій розмові учні пригадали свої знання, переглянули відео щодо профілактики булінгу в учнівському середовищі, обговорили шляхи виходу з конфліктних ситуацій. Конструктивні шляхи розв'язання проблем ведуть до об’єднання колективу!
Кожен учасник виховної години написав для себе 5 важливих людей, до яких він може звернутися у складних, конфліктних чи навіть булінгових ситуаціях. Адже довіра та підтримка дорослих для дітей - це їх опора!
Алла Каракулько, класний керівник 4-Б класу
Коментарі
Дописати коментар