Перейти до основного вмісту

Кольоровий тиждень здоров’я

         7 квітня відзначається Всесвітній день здоров’я. А ми вирішили влаштувати цілий кольоровий тиждень здоров’я.

Одягатися у відповідний колір певного дня - замало. От і  розпочали в понеділок жовтим кольором. Підготували інформацію про користь жовтих овочів, фруктів, рослин,  поділилися нею один з  одним. Довідалися про те, від чого вони лікують. Здивували жовта груша, помідор, жовтий перець та кавун. Але найбільше – кульбаба. То ж і вирішили зробити цю цілющу красуню на уроці технологій.

Вівторок був у нас «блакитним». Цього дня ми говорили про ментальне здоров’я. Написали твори про свої родини. Про те як добре, що вони є в кожного з нас, і які корективи внесла війна в кожну родину.

В середу панував зелений колір. Ми зясували про його позитивний вплив на все живе. Потім поділилися загадками, прислівями, приказками, віршами про здоровя та здоровий спосіб життя, продемонстрували свої презентації на відповідні теми.

Четвер вирішили зробити «білим». Ми згадали про надзвичайні ситуації, які можуть трапитися в нашому житті, повторили контакти екстрених служб, провели спортивні змагання. І хоча одна команда перемогла, а інша – ні, настрій у всіх був чудовий!

А в пятницю - підвели підсумки. Цей день у нас був червоного кольору. Ми працювали в групах. Складали меню корисних сніданків, «варили» українські страви, складали пригодницькі твори за допомогою емодзі.

З новими знаннями та емоціями ми йшли на вихідні, які так необхідні нашому здоровю.

Алла Федоренко, вчитель початкових класів









Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....