Перейти до основного вмісту

Наша команда втретє виборює срібло гри "Сокіл" ("Джура")

23 травня відбувся І етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура") для старшої вікової категорії. Команда Фастівського ліцею №4 виборола срібло, показавши чудові результати. 

У змаганнях брали участь дев'ять учнів старших класів: Юрчук Артем, Дорощук Єлизавета, Федорова Софія, Григорук Андрій, Горчинський Андрій, Кочубей Андрій, Головко Ігор, Гречанюк Єгор та Коломієць Віталій, які сумлінно готувалися до змагань під керівництвом своїх наставників: Воробйова Вадима Олександровича, Кудрявцевої Ольги Володимирівни та Хіврич Вікторії Валерїівни. 

Програма І етапу включала різноманітні конкурси, що входять до командного заліку, а саме: «Впоряд», «Метання гранати», «Саперна підготовка»,  «Смуга перешкод», «Фізична підготовка», «Тактична медичцина»(теоретичний тур), «Тактична підготовка», «Пластун», «Тактична медицина» (практичний тур) і «Таборування».

Особливим конкурсом для рою стала смуга перешкод. З патріотизмом в серці, з великою мужністю та відданістю учні достойно, незважаючи ні на що, пройшли цей конкурс. Найціннішим для учасників була підтримка один одного. Робота в команді та бойовий дух стимулювали дітей до перемоги. 

Цей успіх є свідченням високого рівня підготовки та злагодженості команди, а також підтверджує важливість таких заходів для національно-патріотичного виховання молоді. 

Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....
Сьогодні, 17 січня, відбулася контактна онлайн зустріч зі студентами школи нашого міста-побратима - Суонлі (Велика Британія🇬🇧). Наші діти особисто познайомились з британською молоддю та обмінялися своїм життєвим досвідом. Учням нашого ліцею випала чудова можливість представити британцям наше місто.  Школярі розповіли британським студентам про історію нашого міста, визначні місця та людей, чиї імена повʼязані з Фастовом.  Діти отримали цікавий та інтерактивний досвід, мали нагода практично застосувати свої знання з англійської мови, поспілкувавшись з іноземцями. Подібні зустрічі відбуватимуться і в майбутньому, що зміцнюватиме наші звʼязки та допоможе налагодити контакт з британським містом-побратимом Суонлі. Учасники проекту  Ангеліна Данілова Віра Войтенко  Герман Черников Дарія Руденко  Кіріл Протченко Координатори проекту  Наталія Абрамцева  Олена Забара Наталія Абрамцева, вчитель англійської мови

Навчання навичкам першої допомоги

Перша допомога — це дії спрямовані на збереження життя і здоров’я постраждалого до моменту надання йому професійної допомоги. В реаліях сьогодення такі знання та навички необхідні кожному. Учні 8А класу стали учасниками інформаційної сесії з мінної небезпеки та майстер-класу із першої допомоги від провідного інспектора Фастівського РУ ГУ ДСНС України в Київській області Шульги Івана Сергійовича та тренера Києво-Святошинської районної організації Товариства Червоного Хреста України Микити. На інформаційній сесії школярі дізналися, як розпізнати вибухонебезпечні предмети, уникати небезпеки та правильно діяти в разі її виявлення. Крім того, учні ознайомилися з базовими техніками порятунку життя. Ці знання можуть стати життєво важливими, адже безпека дітей — наш спільний пріоритет! Дякуємо за співпрацю! Ірина Мельнічук, класний керівник 8А класу