Перейти до основного вмісту

Урок доброти 2024!



Доброта — це якість, яка повинна бути притаманна кожній людині.

Відомо, що доброта формується із ласки та великої любові, із батьківської хати і двора, з поваги та підтримки, що звучить у кожнім слові.

Вже стало доброю традицією в нашому ліцеї проводити «Уроки доброти».

В рамках проєкту від БФ «Щаслива лапа» учні нашого ліцею в період з 3 по 10 жовтня брали участь в «Міжнародному уроці доброти, присвяченому собакам та котам».

Також учні 5-х класів долучилися до міської акції «Каштанчик» та назбирали 50 кг каштанів, які здали до пункту прийому вторинної сировини, а виручені кошти в сумі 250 грн. передали представнику зооволонтерів “Щасливі волохаті. Фастів” Марині Кулініч.

Під час зустрічі з пані Мариною учні 5-Б та 2-А класу передали безпритульним тваринам корм, наповнювачі та іграшки.

Пані Марина на зустріч з дітьми прийшла зі своєю наймилішою вихованкою Ельзою. Розповіла корисну інформацію про те, як поводитися при зустрічі з безпритульними тваринами та правилами їх догляду.

У всіх на згадку залишилися чудові фото.

Активно до «Уроку доброти» долучилися учні 2-А класу та їхній класний керівник Олена Трухан, яка підготувала інтерактивні завдання для дітей, що стосувалися правил догляду за тваринами та гуманного ставлення до них. У ході уроку учні були справжніми хірургами, адже до їхнього класу прибіг собачка з Харкова, який потрапив під обстріл, учні рятували його життя. Полікувавши, усі разом турботливо піклувалися про песика.

В знак підтримки тварин, майстриня з «Дитячого королівства» зробила дітям зоотатуаж!

Пишаємося нашими учнями та їх добрими справами!
Алла Яровенко, практичний психолог
                                       













Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....