Перейти до основного вмісту

Міста-Герої про які варто пам'ятати

Учні Фастівського ліцею №4 9-11 класів, провели значущу пошуково-дослідницьку роботу, присвячену тисячному дню повномасштабного вторгнення. Цей проєкт мав на меті вшанування міст-героїв України, які отримали це почесне звання після 2022 року. Учні глибоко занурилися в історії цих міст, їх героїчну боротьбу та внесок у захист нашої держави.

Кожен клас досліджував окреме місто:

9-А клас зосередив увагу на трагічних подіях і героїзмі міста Бучі, яке стало символом людської стійкості та болю від воєнних злочинів.
9-Б клас досліджував героїчну оборону міста Ірпінь, яке зупинило наступ ворога на Київ.
10-А клас представив матеріал про Харків, що став форпостом східного спротиву та вразив світ своєю мужністю.
10-Б клас вивчав важкий шлях Херсона, який після окупації повернувся під контроль України, ставши символом незламності.
11-А клас досліджував трагедію та героїчну боротьбу жителів Маріуполя, яке пережило одну з найважчих облог сучасності.

Цей проєкт не лише вшанував пам’ять загиблих і подвиг захисників, а й допоміг учням глибше зрозуміти значення патріотизму, мужності та єдності в умовах боротьби за незалежність. Їхні роботи стануть важливим внеском у збереження пам’яті про події цієї страшної війни.

Кожен клас поділився своїми дослідженням за цими посиланнями:

Буча: Буча.docx
Ірпінь: Ірпінь.docx
Харків: Харків.docx
Херсон: Херсон.pptx
Маріуполь: Маріуполь.docx

 Хіврич Вікторія,
педагог-організатор

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....
Сьогодні, 17 січня, відбулася контактна онлайн зустріч зі студентами школи нашого міста-побратима - Суонлі (Велика Британія🇬🇧). Наші діти особисто познайомились з британською молоддю та обмінялися своїм життєвим досвідом. Учням нашого ліцею випала чудова можливість представити британцям наше місто.  Школярі розповіли британським студентам про історію нашого міста, визначні місця та людей, чиї імена повʼязані з Фастовом.  Діти отримали цікавий та інтерактивний досвід, мали нагода практично застосувати свої знання з англійської мови, поспілкувавшись з іноземцями. Подібні зустрічі відбуватимуться і в майбутньому, що зміцнюватиме наші звʼязки та допоможе налагодити контакт з британським містом-побратимом Суонлі. Учасники проекту  Ангеліна Данілова Віра Войтенко  Герман Черников Дарія Руденко  Кіріл Протченко Координатори проекту  Наталія Абрамцева  Олена Забара Наталія Абрамцева, вчитель англійської мови

Навчання навичкам першої допомоги

Перша допомога — це дії спрямовані на збереження життя і здоров’я постраждалого до моменту надання йому професійної допомоги. В реаліях сьогодення такі знання та навички необхідні кожному. Учні 8А класу стали учасниками інформаційної сесії з мінної небезпеки та майстер-класу із першої допомоги від провідного інспектора Фастівського РУ ГУ ДСНС України в Київській області Шульги Івана Сергійовича та тренера Києво-Святошинської районної організації Товариства Червоного Хреста України Микити. На інформаційній сесії школярі дізналися, як розпізнати вибухонебезпечні предмети, уникати небезпеки та правильно діяти в разі її виявлення. Крім того, учні ознайомилися з базовими техніками порятунку життя. Ці знання можуть стати життєво важливими, адже безпека дітей — наш спільний пріоритет! Дякуємо за співпрацю! Ірина Мельнічук, класний керівник 8А класу