Перейти до основного вмісту

Thanksgiving Day

День подяки, Thanksgiving Day, святкується в останній четвер листопада. 

Перший в історії День подяки був 21 листопада 1620 року. Біля берегів Північної Америки, біля теперішнього міста Плімуту, штат Массачусетс, пришвартувалося британське судно під назвою «Мейфлавер». Метою новоприбулих було зробити невідомий континент своїм новим помешканням.

Проте , вони  не підозрювали,  які труднощі їх чекають. Зима була дуже холодною і голодною, тому зі 100 осіб, які в той день зійшли на берег, живими залишилася тільки половина. Індіанці приносили їм їжу і цим врятували багатьох від смерті.

Весною  прибулі  заснували Плімутську колонію, а індіанці навчили їх обробляти землю та вирощувати притаманні для цієї місцевості культури. Так, завдяки допомозі місцевих племен отцям-пілігримам вдалося не тільки вижити, але й зібрати рясний врожай. 

З цієї причини губернатор колоністів Вільям Бердфорд влаштував свято подяки, на яке, за легендою, запросив індіанців, що врятували поселенців від голоду. Під час бенкету батьки-пілігріми віддавали хвалу Богу за порятунок та дякували індіанцям за допомогу.

Учні  2-Б теж святкували це свято. Діти поринули в далеке минуле, дізналися  про історію виникнення свята та традиції святкування. Учні із задоволенням грали в ігри, співали пісні та розфарбували індичку, яка є традиційною стравою цього свята.

В нашій країні це свято набуло особливого значення. Сьогодні ми всі дякуємо ЗСУ за те, що виборюють для нас мир та свободу. Слава ЗСУ!!!

Аліна Демиденко, вчитель англійської мови








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Свято Святого Миколая

6 грудня наш ліцей наповнився радістю і святковим настроєм, адже до кожного класу завітав особливий гість – Святий Миколай. Разом із ним діти зустріли Ведучу, Ангелів та навіть Чортеня, які підготували захопливу сценку. Учні із захопленням брали участь у дійстві, співали пісні та відповідали на запитання персонажів. Атмосфера у класах була сповнена щирих усмішок і веселощів. Свято залишило незабутні спогади в серцях дітей. Ми дякуємо Святому Миколаю та його команді за подаровану радість та нагадування про важливість доброти й щирості. Чекаємо на наступний рік, щоб знову зустріти святого чудотворця! Хіврич Вікторія, педагог-організатор

Сучасні інструменти професійної орієнтації

У кожної людини є свобода вибору. Вибір існує щоденно, щохвилини. Різний за своєю серйозністю. Неоднаковий за своїми наслідками. На інтерактивному уроці, учні 11-х класів, разом з Наталією Веселою спеціалістом Фастівської філії Київського обласного центру  зайнятості виконали вправи для усвідомленого професійного вибору та визначили, що професія – це живий організм! Зробити правильний вибір для майбутнього життя з урахуваннями  МОЖУ – БУДУ – ТРЕБА – це дуже важливо!  Вибір професії – чи не найголовніший чинник того, як складеться твоє подальше життя та як ти в ньому будеш себе почувати. Адже всім хочеться не лише заробляти гроші, але й реалізувати свій потенціал та отримувати справжнє задоволення від своєї діяльності. Обираючи «романтичну професію» варто зважати, що  можна залишитися з нею на одинці протягом життя. На уроці учні називали «Найважливіші професії», «Професії, які завжди потрібні», «Забуті професії», «Найпрестижніші професії». Також учні мали можливість...

Проєкт Girls Go Circular у нашому закладі

Girls Go Circular – це освітній проєкт, що фінансується ЄС та надає дівчатам у віці 14-19 років з усієї Європи цифрові та підприємницькі навички за допомогою програми онлайн-навчання з питань циркулярної економіки. Проєкт сприяє досягненню цілей політики гендерної рівності та, зокрема, Дії №13 Плану дій з цифрової освіти на 2021-2027 роки – «Заохочення участі жінок у STEM». Girls Go Circular тісно співпрацює з флагманською ініціативою EIT Deep Tech Talent Initiative, впроваджуючи теми глибоких технологій у шкільні програми по всій Європі. Вона залучає учнів до практичної діяльності, індивідуальної та групової, мотивує їх до пошуку рішень основних суспільних викликів. Мета – дати дівчатам можливість стати рушіями змін у цифровому та зеленому переході та заохотити їх до вивчення STEM-дисциплін, попри гендерні стереотипи, пов'язані з цими галузями. 29 січня 2025 року учениці 8А, 10Б, 11А класів стали учасницями тренінгу Цифрові та підприємницькі навички для економіки замкненого циклу....